Support2022-01-18T10:56:17+01:00

Veelgestelde vragen

Ik gebruik de MiGuide app (nog) niet:
Wat is de MiGuide app?2022-01-04T14:49:03+01:00

MiGuide is een app die ondersteunt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Onder andere het voedingsdagboek, het bijhouden van beweging en het stellen van doelen en uitdagingen helpt hierbij. Ook is de de digitale assistent Noor 24 uur per dag in de app beschikbaar om antwoord te geven op alle vragen.

Wat zijn de voordelen van het gebruiken van MiGuide?2022-01-04T14:48:10+01:00

MiGuide helpt bij het ontwikkelen van een gezondere leefstijl. Een gezondere leefstijl zorgt ervoor dat je je fitter en energieker gaat voelen en je kunt er gewicht door verliezen! Verder geeft de MiGuide app inzicht in je eigen situatie, waardoor je meer regie over je gezondheid krijgt.

Kan ik de app gebruiken als mijn huisarts niet met MiGuide werkt?2021-05-11T16:44:50+02:00

Als uw huisarts (nog) niet met MiGuide werkt, kunt u gewoon aan de slag met de app! De app kan dan alleen niet gekoppeld worden aan uw medisch dossier, waardoor een aantal belangrijke functies niet beschikbaar zijn. Als u aan ons doorgeeft wie uw huisarts is, kunnen wij contact opnemen met de praktijk om MiGuide aan te bieden. Dit kan via .

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2022-01-04T14:46:20+01:00

Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heb je ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

Je kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Ik gebruik de MiGuide app:
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat, wat nu?2022-01-04T14:42:28+01:00

Waarschijnlijk heb je je al eens eerder bij ons aangemeld. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Service Desk op 085-0066872 of .

Hoe kan ik me afmelden voor de medische vragenlijsten?2022-01-04T12:24:09+01:00

Als je liever geen vragenlijsten meer per e-mail wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden door in de MiGuide app linksboven naar het menu te gaan. Klik vervolgens op “voorkeuren” en zet daar het schuifje achter “ik wil vragenlijsten via e-mail ontvangen” uit.

Wat kan ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?2022-01-04T14:44:03+01:00

Als je je pincode bent vergeten, dien je app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Als je dan weer inlogt met je e-mailadres en wachtwoord, kun je een nieuwe pincode aanmaken.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?2022-01-04T14:44:24+01:00

Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ik heb problemen met koppelen, wat kan ik daaraan doen?2022-01-04T14:45:43+01:00

Als de koppelcode een foutmelding geeft, betekent het dat de gegevens in de code die je van je zorgverlener hebt ontvangen niet overeenkomen met wat je zelf hebt ingevoerd in de app. Neem contact op met je zorgverlener voor een nieuwe koppelcode of stuur een mail naar . Dan regelen wij dit voor je!

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2022-01-04T14:41:50+01:00

Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heb je ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

Je kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Veelgestelde vragen

Ik gebruik de MiGuide app (nog) niet:
Wat is de MiGuide app?2022-01-04T14:49:03+01:00

MiGuide is een app die ondersteunt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Onder andere het voedingsdagboek, het bijhouden van beweging en het stellen van doelen en uitdagingen helpt hierbij. Ook is de de digitale assistent Noor 24 uur per dag in de app beschikbaar om antwoord te geven op alle vragen.

Wat zijn de voordelen van het gebruiken van MiGuide?2022-01-04T14:48:10+01:00

MiGuide helpt bij het ontwikkelen van een gezondere leefstijl. Een gezondere leefstijl zorgt ervoor dat je je fitter en energieker gaat voelen en je kunt er gewicht door verliezen! Verder geeft de MiGuide app inzicht in je eigen situatie, waardoor je meer regie over je gezondheid krijgt.

Kan ik de app gebruiken als mijn huisarts niet met MiGuide werkt?2021-05-11T16:44:50+02:00

Als uw huisarts (nog) niet met MiGuide werkt, kunt u gewoon aan de slag met de app! De app kan dan alleen niet gekoppeld worden aan uw medisch dossier, waardoor een aantal belangrijke functies niet beschikbaar zijn. Als u aan ons doorgeeft wie uw huisarts is, kunnen wij contact opnemen met de praktijk om MiGuide aan te bieden. Dit kan via .

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2022-01-04T14:46:20+01:00

Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heb je ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

Je kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Ik gebruik de MiGuide app:
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat, wat nu?2022-01-04T14:42:28+01:00

Waarschijnlijk heb je je al eens eerder bij ons aangemeld. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Service Desk op 085-0066872 of .

Hoe kan ik me afmelden voor de medische vragenlijsten?2022-01-04T12:24:09+01:00

Als je liever geen vragenlijsten meer per e-mail wilt ontvangen, dan kun je je hiervoor afmelden door in de MiGuide app linksboven naar het menu te gaan. Klik vervolgens op “voorkeuren” en zet daar het schuifje achter “ik wil vragenlijsten via e-mail ontvangen” uit.

Wat kan ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?2022-01-04T14:44:03+01:00

Als je je pincode bent vergeten, dien je app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Als je dan weer inlogt met je e-mailadres en wachtwoord, kun je een nieuwe pincode aanmaken.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?2022-01-04T14:44:24+01:00

Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ik heb problemen met koppelen, wat kan ik daaraan doen?2022-01-04T14:45:43+01:00

Als de koppelcode een foutmelding geeft, betekent het dat de gegevens in de code die je van je zorgverlener hebt ontvangen niet overeenkomen met wat je zelf hebt ingevoerd in de app. Neem contact op met je zorgverlener voor een nieuwe koppelcode of stuur een mail naar . Dan regelen wij dit voor je!

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2022-01-04T14:41:50+01:00

Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heb je ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

Je kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

HEB JE EEN VRAAG?

Neem contact met ons op

Starten met MiGuide

Ga je starten met de MiGuide app? We hebben een demovideo gemaakt waarin de eerste stappen uitgelegd worden.

Heb je een klacht?

Vul dan het contactformulier in en vermeld bij het onderwerp “klacht”. Wij zullen zo snel mogelijk en tenminste binnen de wettelijke termijn van 6 weken schriftelijk reageren en je klacht naar tevredenheid oplossen. Wij zijn aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, zodat je eventueel ondersteuning kunt aanvragen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Voor meer informatie over de klachtenprocedure van zorgaanbieders, verwijzen we je graag naar de website van Klachtenportaal Zorg.

DOWNLOAD DE MIGUIDE APP

Download voor Android
Download voor Apple

DOWNLOAD DE MIGUIDE APP

Download voor Android
Download voor Apple