Support2021-06-10T16:49:43+02:00

Veelgestelde vragen

Ik gebruik de MiGuide app (nog) niet:
Wat is MiGuide?2021-05-11T16:44:32+02:00

MiGuide is een app die mensen met diabetes type 2 helpt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Onder andere het voedingsdagboek, het bijhouden van beweging en het stellen van doelen en uitdagingen helpt hierbij. Ook is de de digitale assistent Noor 24 uur per dag in de app beschikbaar om antwoord te geven op alle vragen.

Wat zijn de voordelen van het gebruiken van MiGuide?2021-05-11T16:44:44+02:00

MiGuide helpt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Een gezondere leefstijl kan ervoor zorgen dat u minder medicijnen hoeft te gebruiken! Verder geeft MiGuide u inzicht in uw eigen situatie, waardoor u meer regie over uw diabetes krijgt.

Kan ik de app gebruiken als mijn huisarts niet met MiGuide werkt?2021-05-11T16:44:50+02:00

Als uw huisarts (nog) niet met MiGuide werkt, kunt u gewoon aan de slag met de app! De app kan dan alleen niet gekoppeld worden aan uw medisch dossier, waardoor een aantal belangrijke functies niet beschikbaar zijn. Als u aan ons doorgeeft wie uw huisarts is, kunnen wij contact opnemen met de praktijk om MiGuide aan te bieden. Dit kan via .

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2021-05-11T16:44:54+02:00

Heeft u hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heeft u ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

U kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we u op werkdagen zo snel mogelijk terug.

Ik gebruik de MiGuide app:
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat, wat nu?2021-05-11T15:40:24+02:00

Waarschijnlijk heeft u zich al eens eerder bij ons aangemeld. Weet u uw wachtwoord niet meer? Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Service Desk op 085-0066872 of .

Wat kan ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?2021-05-11T15:38:09+02:00

Als u uw pincode bent vergeten, dient u de app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Als u dan weer inlogt met uw e-mailadres en wachtwoord, kunt u een nieuwe pincode aanmaken.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?2021-05-11T15:39:24+02:00

Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ik heb problemen met de QR-code, wat kan ik daaraan doen?2021-06-10T16:48:30+02:00

a. Als de QR-code een foutmelding geeft, betekent het dat de gegevens in de code die u van uw huisartspraktijk hebt ontvangen niet overeenkomen met wat u zelf heeft ingevoerd in de app. Neem contact op met uw huisartspraktijk voor een nieuwe QR-code of stuur een mail naar . Dan regelen wij dit voor u!

b. Het kan ook voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt door de camera op uw smartphone. We raden u dan aan om de code uit te printen en dan te scannen. Maak ook uw cameralens goed schoon. Zet eventueel de zaklamp van uw telefoon aan. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op via 085-0066872 of ! Dan helpen we u graag verder!

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2021-05-11T16:46:11+02:00

Heeft u hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heeft u ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

U kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we u op werkdagen zo snel mogelijk terug.

Veelgestelde vragen

Ik gebruik de MiGuide app (nog) niet:
Wat is MiGuide?2021-05-11T16:44:32+02:00

MiGuide is een app die mensen met diabetes type 2 helpt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Onder andere het voedingsdagboek, het bijhouden van beweging en het stellen van doelen en uitdagingen helpt hierbij. Ook is de de digitale assistent Noor 24 uur per dag in de app beschikbaar om antwoord te geven op alle vragen.

Wat zijn de voordelen van het gebruiken van MiGuide?2021-05-11T16:44:44+02:00

MiGuide helpt bij het krijgen van een gezondere leefstijl. Een gezondere leefstijl kan ervoor zorgen dat u minder medicijnen hoeft te gebruiken! Verder geeft MiGuide u inzicht in uw eigen situatie, waardoor u meer regie over uw diabetes krijgt.

Kan ik de app gebruiken als mijn huisarts niet met MiGuide werkt?2021-05-11T16:44:50+02:00

Als uw huisarts (nog) niet met MiGuide werkt, kunt u gewoon aan de slag met de app! De app kan dan alleen niet gekoppeld worden aan uw medisch dossier, waardoor een aantal belangrijke functies niet beschikbaar zijn. Als u aan ons doorgeeft wie uw huisarts is, kunnen wij contact opnemen met de praktijk om MiGuide aan te bieden. Dit kan via .

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2021-05-11T16:44:54+02:00

Heeft u hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heeft u ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

U kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we u op werkdagen zo snel mogelijk terug.

Ik gebruik de MiGuide app:
Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat, wat nu?2021-05-11T15:40:24+02:00

Waarschijnlijk heeft u zich al eens eerder bij ons aangemeld. Weet u uw wachtwoord niet meer? Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Service Desk op 085-0066872 of .

Wat kan ik doen als ik mijn pincode ben vergeten?2021-05-11T15:38:09+02:00

Als u uw pincode bent vergeten, dient u de app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Als u dan weer inlogt met uw e-mailadres en wachtwoord, kunt u een nieuwe pincode aanmaken.

Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?2021-05-11T15:39:24+02:00

Klik in de app op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

Ik heb problemen met de QR-code, wat kan ik daaraan doen?2021-06-10T16:48:30+02:00

a. Als de QR-code een foutmelding geeft, betekent het dat de gegevens in de code die u van uw huisartspraktijk hebt ontvangen niet overeenkomen met wat u zelf heeft ingevoerd in de app. Neem contact op met uw huisartspraktijk voor een nieuwe QR-code of stuur een mail naar . Dan regelen wij dit voor u!

b. Het kan ook voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt door de camera op uw smartphone. We raden u dan aan om de code uit te printen en dan te scannen. Maak ook uw cameralens goed schoon. Zet eventueel de zaklamp van uw telefoon aan. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op via 085-0066872 of ! Dan helpen we u graag verder!

Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?2021-05-11T16:46:11+02:00

Heeft u hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heeft u ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op .

U kunt ook uw gegevens hier achterlaten en dan bellen we u op werkdagen zo snel mogelijk terug.

HEEFT U EEN VRAAG?

Neem contact met ons op

DOWNLOAD DE MIGUIDE APP

Download voor Android
Download voor Apple

DOWNLOAD DE MIGUIDE APP

Download voor Android
Download voor Apple