Wat kan ik doen als ik MiGuide niet in mijn HIS zie?

Door |2022-01-04T12:24:37+01:00maart 22nd, 2021|, |

Wellicht is MiGuide nog niet geactiveerd voor jouw AGBcode. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via 085-0066872 of .

Ik zie mijn patiënt niet in het MiGuide zorgportaal, hoe komt dat?

Door |2022-01-04T12:25:02+01:00maart 22nd, 2021|, |

Het is mogelijk dat je patiënt al gebruikmaakt van de app, maar nog niet gekoppeld is aan het HIS. In dat geval dient er voor de patiënt een persoonlijke koppelcode aangemaakt te worden. Wanneer je patiënt deze invoert de app en toestemming geeft voor het uitwisselen van gegevens, is de koppeling gereed. Klik hier voor [...]

Wat kost het MiGuide platform voor de praktijk?

Door |2022-03-07T14:19:00+01:00maart 22nd, 2021||

Wanneer je als huisartsenpraktijk het MiGuide platform wilt afnemen zonder doorverwijzing naar het MiGuide CooL programma, wordt de licentie vergoed vanuit segment 2. De kosten voor een licentie zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals het aantal patiënten per praktijk en de afspraken die er zijn met de zorgverzekeraar. Voor praktijken die doorverwijzen naar het [...]