Hoe kan ik contact opnemen met MiGuide?

Door |2022-03-28T12:40:16+02:00maart 22nd, 2021||

Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Of heb je ergens anders een vraag over? Onze Service Desk is van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op 085-0066872 en op . Je kunt ook je gegevens hier achterlaten en dan bellen we je zo snel mogelijk terug.

Ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bestaat, wat nu?

Door |2022-01-04T14:42:28+01:00maart 22nd, 2021||

Waarschijnlijk heb je je al eens eerder bij ons aangemeld. Weet je je wachtwoord niet meer? Klik in de app op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een nieuwe verificatiecode per e-mail. Vervolgens kun je een nieuw wachtwoord aanmaken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze Service Desk op 085-0066872 of .

Ik heb problemen met koppelen, wat kan ik daaraan doen?

Door |2022-01-04T14:45:43+01:00maart 22nd, 2021||

Als de koppelcode een foutmelding geeft, betekent het dat de gegevens in de code die je van je zorgverlener hebt ontvangen niet overeenkomen met wat je zelf hebt ingevoerd in de app. Neem contact op met je zorgverlener voor een nieuwe koppelcode of stuur een mail naar . Dan regelen wij dit voor je!