Wat kan ik doen als ik MiGuide niet in mijn HIS zie?
Wellicht is MiGuide nog niet geactiveerd voor jouw AGBcode. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via 085-0066872 of .
Wellicht is MiGuide nog niet geactiveerd voor jouw AGBcode. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen via 085-0066872 of .
Het is mogelijk dat je patiënt al gebruikmaakt van de app, maar nog niet gekoppeld is aan het HIS. In dat geval dient er voor de patiënt een persoonlijke koppelcode aangemaakt te worden. Wanneer je patiënt deze invoert de app en toestemming geeft voor het uitwisselen van gegevens, is de koppeling gereed. Klik hier voor [...]
De MiGuide app is voor iedereen toegankelijk, dus je kunt de app ook zelf via de App Store of Google Play Store op je smartphone downloaden.
In het MiGuide zorgportaal kun je alle patiënten vinden die de MiGuide app gebruiken en die zijn gekoppeld aan het HIS. Wij kunnen om privacy redenen geen patiëntgegevens met je delen als deze koppeling niet is gerealiseerd, omdat de patiënt hier dan nog geen toestemming voor heeft gegeven.
We willen de praktijk zoveel mogelijk ontzorgen, dus als een patiënt problemen ervaart verzoeken wij je om deze naar ons door te verwijzen! Vaak kunnen wij de patiënt direct helpen. Dit gaat vaak eenvoudiger dan via de praktijk, in verband met het delen gevoelige gegevens.